Αγορές & Επιστροφές
Ποια διαδικασία ακολουθείται από το ηλεκτρονικό κατάστημα κατά την αγορά;
Στα ράφια του alpamayopro.gr θα βρείτε χιλιάδες προϊόντα για κάθε αθλητική και υπαίθρια δραστηριότητα. Είμαστε άνθρωποι της δράσης και έτσι έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε κατηγορίες με βάση τις δραστηριότητες σας ή τα βασικά χαρακτηριστικά των ειδών που σχετίζονται με αυτές. Κάθε κατηγορία έχει και ένα «δέντρο» υποκατηγοριών, που εμφανίζεται ως drop menu στην οθόνη σας. Ίσως στην αρχή να δυσκολευτείτε αλλά στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με 3 click. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Το alpamayopro.gr κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ή των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος.
Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 3627032 ή μέσω email στο [email protected].
Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε μία σειρά από e-mails που θα σας ενημερώνουν για την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Αυτά τα μηνύματα αφορούν τα εξής βήματα :
Επιβεβαίωση παραγγελίας: Αυτοματοποιημένο e-mail που επιβεβαιώνει ότι έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Το συγκεκριμένο email περιλαμβάνει τα στοιχεία που έχετε δηλώσει και τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας.
Τιμολόγηση και παρακολούθηση αποστολής: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν, πέρασαν από την τιμολόγηση και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας. Το e-mail αυτό θα περιέχει και στον αριθμό αποστολής ώστε να παρακολουθείτε την πορεία παράδοσης του δέματος σας από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών.
Μερική τιμολόγηση: Κάποιο/α από τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν συλλέχθηκε και έχει μείνει ως εκκρεμότητα. Θα σας παραδοθούν τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται στο e-mail.
Ακύρωση Παραγγελίας: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί μετά από δικό σας αίτημα ή διότι το προϊόν που επιλέξατε δεν είναι άμεσα διαθέσιμο.
Σημειώστε ότι: Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με e-mail ή/και sms στο email ή αριθμό τηλεφώνου που έχετε δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.
Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά αποτελούν σημαντικό μέρος της διαδιακασίας και παρακαλήσθε να μας ανημερώσετε άμεσα εάν δεν έχετε λάβει μέρος ή το σύνολο αυτών. Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και πάντως σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την αποστολή της παραγγελίας προς εσας.
Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω την αγορά μου;
Με Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
Το alpamayopro.gr δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express και DINERS. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα τραπεζικά συστήματα online ασφαλείας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης καθώς επίσης και τον 3ψήφιο αριθμό (CVV) που αναγράφεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας.
Αγορά με δόσεις: Αν είστε κάτοχος μιας εκ των περισσοτέρων Visa, Master Card ή της Dinners σας δίνουμε την δυνατότητα πληρωμής μέσω άτοκων δόσεων για κάθε αγορά σας που υπερβαίνει σε αξία τα 150 ευρώ. Δηλώστε το απλά στο αντίστοιχο πεδίο συναλλαγής με πιστωτική κάρτα.
- 150 έως 299,99 ευρώ έως 3 άτοκες δόσεις
- 300 έως 599,99 ευρώ έως 6 άτοκες δόσεις
- 600+ ευρώ έως 8 άτοκες δόσεις
Τι θα συμβεί αν έχω κάνει μια κάνει μια αγορά και για κάποιο λόγο θέλω να επιστρέψω το προϊόν;
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Επικοινωνήστε με το Alpamayo PRO μέσω μέσω του πεδίου Επικοινωνήστε Μαζί μας στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας. Καταχωρήστε τον αριθμό παραγγελίας και ζητήστε την κράτηση του είδους με το οποίο θα αντικατασταθεί το προϊόν που επιστρέφετε. Αν αυτό δεν είναι δυνατό λόγω έλλειψης του προϊόντος που θέλετε τότε θα προβούμε άμεσα σε έκδοση πιστωτικού διάρκειας 60 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβαμε πίσω το δέμα. Υπόψη ότι ως ημερομηνία αποστολής προς το Alpamayo PRO θεωρείται η ημερομηνία που καταχώρησε το courier στα συνοδευτικά του δέματος.
Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του alpamayopro.gr πουλήθηκαν ελαττωματικά, παραποιημένα ή κακής ποιότητας προϊόντα ή παραλάβατε φθαρμένα ή κατεστραμμένα κατά την μεταφορά προϊόντα τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη αντικατάστασης και τα έξοδα μεταφοράς προς το Alpamayo PRO και επαναποστολής. Σε περίπτωσης εξάντλησης του προϊόντος προς αντικατάσταση θα σας καταβληθεί το αντίτιμο αγοράς σε λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε.
Οι όροι και διαδικασίες επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.
Πως θα επιστρέψω το δέμα πίσω στο Alpamayo PRO;
Συσκευάστε το προϊόν χωρίς να ξεχάσετε τα συνοδευτικά αποστολής (απόδειξη ή τιμολόγιο), προσέξτε να μην αλλοιώσετε την αρχική συσκευασία και να μην λείπουν τα ταμπελάκια των χαρακτηριστικών του. Σημειώστε ότι προφανώς δεν κάνουμε δεκτά προϊόντα χρησιμοποιημένα έστω και μερικώς, μεταποιημένα ή πλυμένα.
Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που συνοδεύει τις αποστολές μας και αναφέρει τα εξής:
- Όνομα
- Πλήρης διεύθυνση
- Τηλέφωνο επικοινωνίας
- Αιτία επιστροφής
Αφού βεβαιωθείτε ότι το δέμα και το προϊόν είναι στην κατάσταση που τα παραλάβατε, συσκευάστε τα μαζί με το έντυπο. Λάβετε υπόψη ότι η συσκευασία και τα καρτελάκια αποτελούν μέρος του προϊόντος και για όποια φθορά ή απώλεια τους, ο πελάτης επιβαρύνεται με κόστος 20€.
Στείλτε μας το δέμα αποκλειστικά με την υπηρεσία Porta-Porta των ΕΛ.ΤΑ με Χρέωση Παραλήπτη.
Για την αποστολή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα χρεωθείτε 10,00€ που περιλαμβάνει την αποστολή προς εμάς και την επαναποστολή προς εσάς του νέου προϊόντος. Η χρέωση αυτή, ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδας ακόμη και στην περίπτωση που η αρχική σας παραγγελία ξεπερνούσε το όριο ποσού για Δωρεάν Αποστολή.
Στοιχεία αποστολής
Alpamayo PRO
Χαριλάου Τρικούπη 6-10, 10679 Αθήνα
2103627032
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ* Ο κωδικός χρέωσης για την δωρεάν επιστροφή του δέματος με την υπηρεσία Porta-Porta είναι 94815
Γίνεται επιστροφή χρημάτων; Τι θα συμβεί αν έχω κάνει μια κάνει μια αγορά μέσω του alpamayopro.gr;
Για κάθε ηλεκτρονική παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας μας έχετε τη δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων σας ,εφόσον υποβάλεται σχετικό αίτημα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα για επιστροφή των χρημάτων σας στέλνοντας email στο [email protected] όπου θα αναγράφονται: ο αριθμός της παραγγελίας σας, το προϊόν που επιστρέφετε και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Για αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία στο κατάστημα, δυνατότητα επιστροφής χρημάτων υπάρχει μόνο αυθημερόν.
Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν ή τα προϊόντα που επιστρέφονται είναι στην κατάσταση που τα παραλάβατε και ότι η συσκευασία ή τα καρτελάκια που τα συνοδεύουν δεν έχουν φθαρεί ή χαθεί.
Συμπληρώστε την φόρμα επιστροφών που συνοδεύει την παραγγελία σας, επιλέγοντας το πεδίο επιστροφή χρημάτων και συμπληρώνοντας ορθά τα στοιχεία λογαραισμού όπου επιθυμείυτε να κατατεθεί το επιστρεφόμενο ποσό.
Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη και αφαιρούνται από το επιστρεφόμενο ποσό.
Επιστροφη Προς Αντικατασταση
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2103627032, ώστε να προχωρήσουμε σε κράτηση του είδους με το οποίο θα αντικατασταθεί το προϊόν που επιστρέφετε.
Αν το προϊόν με το προϊόν που ζητάτε δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης πιστωτικού διάρκειας 60 ημερών ή επιστροφής των χρημάτων σας (εφόσον τηρούνται οι σχετικές προύποθέσεις).
Επιστροφή Λόγω Ελαττωματικού Προϊόντος
Αν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελλατωματικό, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [email protected] αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας καθώς και το ελλάτωμα που εντοπίσατε (θα ήταν ιδιαίτερα βοηθητικό στην επικοινωνία σας να επισυνάψετε φωτογραφίες της ελλατωματικής περιοχής εφόσον το ελλάτωμα είναι εμφανές). Η παραπάνω επικοινωνία θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς.
Εξαιρεσεις Επιστροφων
Βάση νόμου, επισττροφές προϊόντων που ανήκουν σε ορισμένες κατηγορίες πχ εσώρουχα, τρόφιμα και είδη υγειηνής δε θα γίνονται δεκτές.
*Σε κάθε περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε μια επιστροφή αν δεν πληρούνται οι παραπάνω όροι.
Login and Registration Form
Καλωσήρθες στο νέο alpamayopro.gr. Ανανέωσε τον κωδικό πρόσβασης σου, για να συνδεθείς και πάλι στον λογαριασμό σου!
Σύνδεση
Εγγραφή
Σύνδεση
Εγγραφή
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;